Anna 14år !

Grattis världens bästa Anna Ekelund! fan vilken natt det var varit helt sjukt kul. allt börja med att jag och sandra drog hem till mig och baka och fixa lite vi hade ett barnkalas för henne, sen kom brudarna och vi satt och vänta tills klockan va 11 då drog jag och sandra och kidnappa anna utan att hon visste vad som hände sen så körde vi runt med henne i bilen i en timme. precis när klockan nästan slog 12 kom vi hem och där gick vi in med anna hem till mig och tog av ögonbindeln och alla skrek grattis! sen åt vi tårta och anna öppna prisender, ett riktigt barnkalas var de här. alla decka runt 5 tiden på morgonen, sjukt kul var det och ett stort grattis till min älskling på 14års dagen älskar dej mest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0