jag må han leva, jag må han leva! igen..



Grattis lillkusin 3år, han har verkligen blivit stor jag mena sist jag såg han hade han lärt sig att gå och nu springer han och skrattar och pratar flytande! det är jätte kul att se han växa. nu ska jag bara lägga mig i soffan och sova har inte sovit på hela natten.. haha, men de var jätte mys att träffa min lilla sötnos igen känns som det va evigheter sen vi sågs.. men nu känns allt helt parfekt och jag är super glad för snart är de Jul ! bara två dagar kvar i skolan..
man får stå ut bara och ta en dag i taget. ha en bra snösöndag i dag!

Kommentarer
Postat av: ♥

åh! tack! :D

2010-12-19 @ 20:03:51
URL: http://malmboorgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0