JulLov För Fan !

shit vad härligt med lov! inga mer prov inga mer läxor ingen mer skola, så jävla skönt! dagen börja som vanligt fast jag tog lite extra ledigt för jag orkade inte med svengelskan.. men sen gick jag och sandra te skolan och vi va med på sv och so:n vi kollade på en 3 timmars film om klimatet så jävla boring! men sen så möttes hela klassen och gick tsm till gympasalen och lyssnade på folk som sjöng och hade tal, sen efter en och en halv timmes sittande på rumpan så man inte hade någon känsel i den så fick vi våra betyg för denna termin, jag vart glad för jag hade g i allt tänker försöka höja mig in 9:an bra början iallafall. men nu är jag med bästa Sandra habibolin och hon ska sova här i natt  och i morgon ska vi julhandla lite saker. ha en jävligt bra jullov bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0