Airplanes

Halloj!
förlåt för jag inte har lagt upp något på länge men jag har inte vart hemma, men nu är jag det sommaren är super skitfint väder och jag har haft ett sånt jävla kul sommarlov, men det är långt kvar till sommaren är slut men jag saknar min hunnbunn/ sandraHabibolin så jävla mkt har inte träffat henne på typ två veckor men ska träffa henne på lördag hoppas jag sen drar jag till götteborg i en vecka, och jag pallar fan inte åka bort vill bara vara hemme och vara med min älskade vänner förfan men nejnej man måste med så klart.. nu är jag med värdensbästaannaekleund och vi ska typ gå ut och hitta på något nu så vi hörs sen.

sommarensLåt : Airplanes !!



Kommentarer
Postat av: sandra habibolin

kom hem !

2010-07-12 @ 22:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0