Fredags Mys

Halloj !
idag har det vart en rolig dag elafall, jag har busat med jennifer&anna vi åkte inte kundvagn i centrum eller som felicia säger ''centan'' haaha, men nej dat hara vi inte men vi har haft en rolig kväll till jag och anna skulle gå hem till min kl halv12 typ vi orkade inte men snälla matte fickade skjus till oss super snällt tack!
men nu är jag och anna hemma hos mig och lyssnar på sexy bitch super mysigt har vi det!!!
men nu ska vi dricka lite fanta och pröva alla mina kläder så vi hörs ha en super bra fredag
Saknar min HunnBunn..


Kommentarer
Postat av: annaekelund

linn det är på sommarlovet vi har all tid för varandra det är surt att säga vi gör en linn och anna dag för förut var varje dag en linn och anna dagf,

skolan tar ju fan upp våran tid hihi men inte bara det utan på helgen är det inte lika mycket som förut :(

så jävla underbara minnen från sommaren jag älskar att titta på våra gammla bilder när det var ''annaochlinn dag'' varje sommardag :)

saknar dej och älskar dej av hela mitt hjärta bästavän

2010-11-27 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0