Byebye juni 2010

Juni
Denna månaden har jag..

rökt - Nej
snusat - haha, bara chocklad
varit glad - Såklaar

varit ledsen - har hänt
gråtit - mm..
skrattat - jadå
saknat någon - Ja.. :/
träffat någon du saknar -
yess 
mist en vän - känndes som det men det är lungt nu :)

fått nya vänner - Jaa!
varit sjuk - Nej, faktiskt inte 
varit på sjukhus -
opererat dig - Neej 
fått mediciner - jaa till pollen (är apsur)
dansat - snälla det gör jag hela tiden ;)
firat - Jaaaaa!
kramat någon - klart!
pussat någon - nee

pussat fler än 2 personer - räknas anna och sandra ?
hånglat - nej :(
haft sex - haha, inte än 
ångrat dig - Ja
Blivit kär -
inte käär
någon har blivit kär i dig - hur fan ska jag veta det ? ingen har sagt något :)
haft ett förhållande - nej singelsingel
varit på konsert -
varit på festival - hahhaha, nej :)
ätit en hamburgare - Jaaafan 
fiskat - neeeeepp 
åkt tåg - Ofc!
buss - javisst
haft hög mobilräkning - vet inte :s
ätit sushi - blä nej äter inte rå liten nemo :o
sparkat någon - nee
slagit någon - jag har bitigt (a)
pratat med en främling - Hahah aa
druckit öl - nej
druckit cider - Yeeesbox

spytt - nej
Gungat - Såklart, skit kul ju! 
Lyssnat på bra musik - jupp
Lyssnat på dålig musik - Varför skulle man?
Velat bli känd -
Nej
Fått bra betyg - Fååår inte? 
Saknat skolan - Aldrig i hela mitt liv !!
Hittat pengar - kanske fast det var nog min (a)
Snott något - Nope
Krossat något - beror på vad (a)
Ramlat - såklart det är mig vi snackar om föfan
Pussat en groda - jaa, anna
Bloggat - jadå
Tyckt varit en bra månad -
den har vart helt okej  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0