hejdå nykvarn..

heej
idag har det vart min sista kväll i nykvarn..
för jag ska åka till Frankrike, visst det är super kul men jag vill inte åka bort från mina vänner just nu för jag har precis kommit hem från Turkiet pallar inte Frankrike precis efter..
men kvällen har vart en skrattglad kväll. dagen börja med att anna sov över inatt och sen fixade vi oss åkte in til nykvarn och träffa sandra och vi cyklade och till höken och skulle grila korv men det gick inte att få gång någon eld för vi hade bara små grenar och det ända vi hade och elda med var en tändare och hårspray för att få igång elden haha det gick inte bra så det blev kalla korvar och godis till lunch. sen cyklade vi till sandra och fixa oss och träffade simon, martin och john, och vi gick till folketspark och träffa mer folk och sen drog jag sandra,anna,simon,erik,martin okej orkar inte skriva alla men det var mer så var vi vid björkesta och snacka (skratta för de mesta) sen sa vi hejdå till killarna och gick till statoil och träffa dennis och adde sen åkte jag hem för jag ska ju packa få klart.........
men aja en bra dag var det elafall tack för dagen!

btw förlåt jag har inte orkat att
lägga upp något på länge(a)


Kommentarer
Postat av: sandra & anna

det va kul idag , speciellt när vi gick iväg & bestämde din present ! :D

hahahahahhaha :D

we love u ! :D <3

2010-06-15 @ 23:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0