Gröna Lund

Gröna lund för i år var så himla kul!mycket skratt och mycket mer skratt, det var jag Sandra,Anna,Fredrika som drog upp förstkillarna Dennis,Adde,Danne och Emton kom några minuter senare.först så drog vi fyra tjejer och åkte pop expressen kanske inte den bästa början med en snurr karusellmen ändå det var ju ingen kö! sen så kom killarna och vi åkte allt förutom barn sakerna då.Anna åkte insane för första gången, jag var säker på att hon skulle spy men hon klara sig bra.sen träffa jag och Sandra några killar från Stockholm, grymt snälla!sen åkte vi hem runt 7 och gick till hökmossen och jag och Sandra bada då var det bara vi fyra tjejer.skit mysigt! sen kom killarna och vi gick runt lite och snacka sen åkte vi hem.
Underbart väder och skit rolig dag !




Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla underbart !

jag vill göra om det , shit vad kul vi hade :)

puss älskar dig

2010-05-23 @ 19:12:30
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/
Postat av: annaekkelund.blogg.se

älskar er det var så jävla roligt!

anna åkte insane visste att hon skulle spy men hon klara sig ? :s, what vrf skulle jag spy har skit svårt för att må dåligt av karusaler haha xD

<3

2010-05-23 @ 20:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0