linn vill ha!

Så jävla snygg!
tjenispenis!
just nu liger jag i sängen och leter på blocket efter liten kattunge som ska bo hos hos, för vi ska avlida min katt för hon mår inge bra så då är det bättre att hon får somna in och va i himlen.. men jag har kollat runt oh har hittat en sån jävla snygg katt men den kostar 8-9000!! och min far vill inte läga så mycket pengar på en katt så då blir jag arg för den är så jävla snygg! jag ska skrika på han så han köper en sån åt mig(a) jag vet inte vad jag ska döpa min katt men just nu ligger Nala högst på listan om nån har ett förslag på kattnamn så kommentera gärna de!



Kommentarer
Postat av: Far

Glöm det tjejjen skrik dig hes :)

2011-04-10 @ 23:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0