missa plugget FAN...

idag har jag skolkat... jag känner mig fett ledsen för det går faktiskt ganska bra för mig i skolan.. men de kommer inte hända igen! idag har jag legat hemma och surfat lite på facebook sen så cyklade jag till nykvarn och hämta min syrra sen så gick jag, hon tog cykeln och cykla som en galning hem och satte sig i moppebilen och hämta upp mig på vägen( vi bor väldigt långt bort från centrumet de tar typ en halv timme med cykel och en timme att gå) sen kom vi hem och jag satte på mig bekini och kortbyxor och fixa och tvätta bilen. de var ju så skönt väder och nu ska jag ut och sola på studsmattan hör av mig i morgon. kanske
bilden är från i somras, härliga tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0