Staaaan!


tjeeeena! idag har vi hela skolan vart ledig för.. jag vet inte men iallafall så har jag vart med anna och vi följde med lucas och markus till stan för dom skulle shoppa och jag och anna har också gått på världns äckligaste toa i södertälje idag och vi har träffat några av tjejkompisarna för dom va i stan för tove skulle klippa sig. vi gick runt och kollade på killkläder och skor sen åt vi på mac donals de var super trevligt vi satt nog och snacka i typ två timmar om allt som finns att snacka om skit trevliga killar de där va! men sen så efter allt köp så åkte vi hem och lucas satt och böla för han hade förlorat så mycke pengar på kläder hahah, och vi andra garva men men han hitta jätte fina saker och markus hitta ett par skor snygga dom med, jaa sen drog alla hem och jag och anna köpte lite godis och gick till lägenheten och chilla och nu är jag hemma igen efter en härlig chill dag med underbara människor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0