jag är uttråkad..

Kärlek
1 Är du kär just nu? - japp
2 Har du kysst någon idag? - nopp
3 Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - ne
4 Har du ett förhållande? - jaa
5 När går gränsen vid otrohet? - klänga på en annan?
6 Har du varit otrogen och om ja, varför? - aldrig i hela mitt liv!
7 Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej varför ljuga om en sån sak?
8 Är du romantisk? - haha jag vet inte hoppas de
9 Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - de skulle jag fan inte göra de är fan bara idioter som gör sånt!
10 Är du svårflörtad? - kanske
11 Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
12 Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Dennis
13 Hur länge höll det? - haha typ ett år fast vi va småungar då men han va min första kille i 1an typ

14  Har du lekt med någons känslor? - aldrig

15  Hur länge var ditt kortaste? - en dag haha

16  Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ett förhållande är helt underbart!

17  Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ursch nej

18  Är du en bra pojk/flickvän? - Jag hoppas de

19  Hur många har du varit kär i iår? - en, min nuvarande kille

20  vem sov du senast bredvid ? - my boyfriend

21  Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? ingen har ju min Erik

22  Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej haha

23  När fick du din första kyss? - de va när jag gick i förskola

24  Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej

25  kulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej verkligen inte

26  Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat..

27  vad gillar du för stil på pojken/tjejen - de finns ingen stil, bara den är sig själv

28 tror du på kärlek vid första ögonkastet? - självklart, har ju varit med om de en gång i tiden

29 är du singel? - nej

30 är du kär just nu? - ja, otroligt mycket





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0