precis när jag kom hem igen..

roligt jag har varit borta och haft jätte mysigt sen dan innan jag skulle åka hem längtade jag som fan på att äntligen komma hem till mina vänner och allt. samma dag som jag kom hem ska du börja tjafsa.. du har liksom inte träffat mig på hela helgen och sen ska du bara kasta massa skit på mig när jag kommer hem, jag pallade inte gå till skolan och jag vet att mamma kommer se de här innlägget och dampa loss men det skiter jag i och förlåt mamma men ibland har man det jobbigt du förstår. och vi sa inte hejdå på ett så trevligt sätt heller vad fan är det med dig om det ska fortsätta så här så orkar jag inte jag tror aldrig att jag har varit så här ledsen och nu menar jag inte bara de du skrev i går utan alla gångerna du tjatat på mig, visst jag kanske inte tänker ibland men vem fan kan vara perfekt ingen.. jag vill bara att du ska älska mig för den jag är och inte göra så jag ska må dåligt och nu var det liksom den dagen jag kom hem och jag längtade efter dej men nu bleknar den längtan för du bara börja att ta upp massa gammalt skit... jag älskar dej för den du är och jag skulle aldrig vilja ändra på dej inte äns lite för du är helt perfekt i mina ögon, jag är skit rädd just nu..

Kommentarer
Postat av: sandra

jag älskar dig och det vet du gummsi, slå en signal så kommer jag svara direkt! <3

2011-06-07 @ 18:26:52
Postat av: svar

tack hunnbunn! jag älskar dej med och du är bäst<3

2011-06-07 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0