Skolavslutning!


fan vad skönt nu är det sommar lov och nu ska man supa och ha de bra! när jag skoja bara i sommar kommer jag iallafall leva livet! fan jag slutar 8an nu ett år kvar sen är grunden klar och de känns otroligt skönt. lite jobbigtva de när rektorn skulle holla tal men efter de gick allt så snabbt, och de sämsta på hela dan var att de här är sista gången vi har bayan för hon ska sluta.. de tog som fan i mitt hjärta! kommer sakna henne som fan.. hon var ingen lärare till min hon var en vän. efter alla hejdå och ha de bra så drog jag och sandra o anna hem till mig och åt kyckling sallad sen var vi på lövness med folk sen sov ja hos underbara anna. vilken bra sommar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0