snacka om avis!


idag har det nog varit den värsta dagen i mitt liv! för de första är jag SJUKT avis på min syrra som just nu är och festar och har kul på peace and love och dom ska bo i ett tält i en vecka och träffa massa folk och lyssna på grym musik! sen så tappade jag min plånbok i södertälje idag och de va mindre kul.. bankkort,legg,busskort,bussrämsa och 500 fucking spen jag är så jävla piss off just nu så om ni hittar en svart liten plånbok på hör av er till mig, fast de kommer ni säkert inte göra för just nu sitter säkert en lodis med min plånbok och äter pizza på en buss någonstans.. helvete alltså! men nu tänker jag gå och lägga mig ska upp tidigt i morgon och shoppa lite snabbt med mamma sen så ska jag hem och fortsätta lacka moppen. juste jag fick 33 rätt av 35 på mitt övningstest ganska grymt faktiskt (för att vara jag). jag har köpt nya linser också de är typ leopard linser ganska coolt. men godnatt people lägger in bilder sen på min moppe o moppe bil för jag vet att david vill de min moppebil ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0