Stort grattis! Du hade blivit godkänd med god marginal om detta varit Vägverkets prov.

Wohoo! jag hoppas jag klarar stor provet på fredag halv 12 om jag gör de kommer jag fan att lägga upp en bild på min rumpa! eller nä de kommer jag inte men så jävla glad är jag kan ni fatta vad glad jag är då ?? shit snart är jag 15 bast tiden går så snabbt känns som de var i går när man satt med anna och typ grät för man ville fylla 15 och nu om 4 dagar så är den tiden inne fan va kul! idag har jag först vart på stan och handlat lite kläder de är ju fan 50% överallt just nu och jag är så glad över mitt fina köp! sen så har jag lackat på moppen och fixat och nu ska jag hjälpa morshan att laga foood, hör av mig senare pussssssssss

fan vad jag längtar tills jag får tatuera mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0