dålig början på en fuckad vecka!

fan vad lack jag har varit hela dan! jag har verkligen vaknat på fel sida jag är bra arg på allt och alla och jag är trött trött som fan men idag har jag bara sovit bort hela dan i skolan och inte orkat... sen så var jag med anna sen körde vi hem henne och jag glömde min fucking laddare där jag är skit piss för jag är så glömsk! sen prata jag lite i telefon med erik, fan vad jag saknar han! och nu har jag kollat lite runt på lackningar till mopedbilen och jag har hittat en som jag ska ha! den är ganska cool faktiskt, sen måste jag ficka lysen under och då vill jag nog ha röda lysen istället så det passar sen måsta jag byta däcken och ficka lite invändigt också jag lägger ut bild när bilen är klar sen så får du se hur de blir. ha en bra kväll jag tänker gå och lägga mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0