Αγαπώ την Ελλάδα

hejhopp snart åker jag till Ukraina med familjen och hälsa på miin underbara farfar och hela pappas sida ska med de är och kommer bli skit kul! och sen känns det skönt att komma bort från allt i sverige orkar fan inte med nån eller något vet inte varför är bara så.. aja jag kanske behöver sakna allt här i lilla nykvarn vem vet. sen måste jag göra en uppgift till i morgon BORING!... men i dag ska vi boka en resa till grekland och det var min farmors favorit ställe fan man kommer ju börja gråta när man kommer dit, ni fattar inte hur mycker jag saknar henne men nu ska jag plugga vi hörs plus jag ska bara gå i skolan i två dagar till helt okej faktiskt! ha de alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0